hoppsanojsan

Hur blev det torsdag kväll, igen?

Jag sitter här och får inte huvud, schema och kropp att samarbeta. Borde ge mig ut och springa. Har haft träningsvärk den här veckan, har lite mycket i huvet och känner inte alls för det. Solen som vi vant oss vid är inte här idag och jag känner mig ruggig. Hm. Kanske inomhusträning är ett bättre alternativ idag och så en morronjogg imorgon istället.

Det händer roliga saker just nu, har lite möten här och där och det är SÅ skönt för en som normalt sett jobbar alldeles ensam. Förutom när jag har Sprout med barnen, då förstås. Men vuxenkontakterna är få, speciellt på arbetstid, och jag njuter av möten och planer. Hoppas att någon av dem faller på plats snart. Vore fint.

Nu är det 4 dagar kvar tills planet till Playitas lyfter. Det var ju nu jag skulle vara vältränad, tonad, lugn och viss om att jag klarar av träningen där. Vi kan väl konstatera att det inte riktigt är just så. Men, då får man tänka som så att träningsveckan kanske ger en rejäl puff i rätt riktning? Japp, så tänker man. Från och med nu.

playitas-logo

 

 

6 comments

  1. 🙂 ja, det är helt galet att jag ska dit. Tänker nog mer på solen än på träningen just nu, hehe. Måste börja med att brunutansola benen …

Kommentera

