Host host

Världens bloggtorka, jag skäms och mår lite dåligt över min oförmåga och brist på fokus. Jag ska ta mig en funderare på bloggens framtid nu över jullovet.

Under tiden kan jag informera om att bacilluskerna intagit vårt hus, andra flunssan på tre veckor och jag är lätt knäckt. MEN, om man tittar tillbaka så har ju december månad varit min nemesis, alltid sjuk i julmånaden. Toppat med en vecka på sjukhus för två år sen, dit vill jag inte igen.

Slutsats: Jag är en mycket dålig inspirationskälla vad gäller a) löpning b) träning c) matlagning d) anything else. Däremot kan jag dela med mig av a) antalet förbrukade näsdukar b) vånda över julen c) ofärdigt husbygge.

… fast det är ju inte så tjohej.

Ha en bra måndag, hörni!!

One comment

Kommentera

