vardag

Först klagar jag på att det redan är torsdag och sen glömmer jag att blogga och nu är det lördag. Vardagen hinner ikapp här, märker jag.

En kort recap:

Veckan har faktiskt varit alldeles strålande på många vis. Våren är nog här nu, trots att det idag är rått och kallt och allt annat än vårigt. Det regnar iallafall, hejdå snön! Både träning och vila har rymts in och det är ännu en dag kvar på veckan. Åttans Måndag – backträning. Tuffa Tisdag – tabataintervaller och jogg. Onsdag och torsdag vila (på torsdagen var jag helt enkelt bara lat) och igår fick jag nåt frispel och morgonsprang! Utan klocka, bara på känsla och plötsligt hade jag 9 km i benen (man kan ju vägarna här omkring) OCH två vändor i den fruktade Jorvbacken. I dimma och tråk, men ah vad det kändes bra hela dan!

Idag 90 min hot yoga – nu har jag nog inte en enda droppe vätska kvar i kroppen. Alltså, vad jag svettades. Helt galet. När jag duschade kändes det som att huden drack vatten.

Imorgon är det tänkt att jag ska masa mig runt ett halvlångt pass. Inte bli för trött nu, på tisdag åker jag! Blir ett separat inlägg om det lite snart.

Veckan i bilder, då:

20130412_114406

vad händer här, liksom?

20130412_122359

20130413_090808

mat på Galna Dagarna – mycket godsaker

20130412_075438

före morronjogg

20130412_082424

Jorvbacken – fortsätter bortom kröken. Örk

20130412_085211

hemma igen – bra start på en fredag!

One comment

Kommentera

