sushi frenzy

Söndag idag och pojkarna bestämde att det skulle bjudas på sushi. Tack, sa jag – eftersom jag inte lagar nåt på söndagarna, det gör den manliga trion i familjen. Det gick ovanligt bra för kockarna idag trots att det ju är rätt mycket meck med sushitillverkning. Bjöds både på nigiri och maki-rullar och lite sashimi on the side. Jag åt tills jag blev fyrkantig, kanske det var kvällen före som gjorde sig påmind. Vi var nämligen på fest och även om intaget var mycket måttligt så dråsade vi i säng först vid halv fyra! Det straffar sig dagen efter, kan jag säga. Sushin satt fint som söndagsmat.

20141102_191018

20141102_190918

 

Kommentera

