#10mil10dagar

Idag börjar vi, för visst får jag väl sällskap?

10 mil på 10 dagar. Till fots. Joggandes, gåendes, skuttandes, löpandes, intervallandes – allt gälls. Tiden är oviktig, den här gången är det distansen som gäller. Nästa utmaning blir kanske något annat. Dela upp distansen hur du vill. I små eller stora eller blandade bitar. Valfrihet råder!

Jag kör en dagens dubbel, tror jag. Njuter av en förmiddagsjogg, jobbar och sen tar jag en kvällsrunda. 5+5 känns ju inte omöjligt. Så kan det bli lite armhävande ikväll också, när crossfit-värken har lämnat kroppen.

Jag vet redan ett par som hänger på, men du kommer väl också med?

Det är 3 minus och kanske läge för långkalsonger? Nä? Kanske inte ännu. Men lager på lager blir det åtminstone upptill. Jag inviger mina nya grejer från Arc´teryx. Bild kommer.

Häng med på Twitter: #10mil10dagar

8 kommentarer

    1. Härligt!! Inga problem, allt till fots räknas. Jag fick ihop 7.5 km i förmiddags, en promenad till butiken ikväll så är 10 km fixade!

    1. Hördu ultrasnyggingen, vi börjar idag. Har du redan kutat 10 mil? 🙂 Helgens bravader räknas inte.
      Var jag elak nu? … 🙂 Eller får jag på nosen när jag inser att du klämt 10 mil till frukost …

Lämna en kommentar