hej oktober

Veckorna rasar iväg och min ambition att blogga mer frekvent rasar samma väg … En vecka sedan vi tog farväl av katten Mozart och sorgen kommer och går i vågor. Jag låter den komma, tårarna rinner och alla är så omtänksamma. Tack för alla vänliga ord, här och i verkliga världen.

Idag skriver vi 1 oktober och månaden inleddes på det mest perfekta vis, med Bootcamp och med 16 hårt tränande glada. Trots att det blir allt mörkare så märker jag faktiskt att jag nu riktigt längtar efter morgnarna tillsammans, efter den friska luften, kylan mot kinderna och alla skratt. Världens bästa energipiller. Har ni möjlighet att träna ute så ta den!

I helgen blir det en resa till Skåne, till mamma och pappa och vännerna där. Kardemummabullar på Dalby stenugnsbageri, fika i Lund, soffletning och goda middagar. Det ska bli alldeles härligt. Däremellan klämmer jag in träning så gott jag kan, jag borde ju lyckas få ihop ett bra utomhuspass där på gräsmattan, eller hur …

20140930_072934

IMG_20140929_085456

Kommentera

