äntligenäntligen!

Idag börjar min höst. Idag står jag i parken igen och väntar på mina vitaminpiller – de som är med och tränar Crossnature och som alltid ger så mycket energi. Jag har saknat det och jag inser hur mycket jag behöver både träningen och utbytet med de som kommer och kämpar tillsammans. Alla med olika förutsättningar – alla med samma starka vilja att röra på sig och hitta lite extra sprak i vardagen.

Välkomna allihop, ni är viktiga! Både för er själva, för gruppen och så för mig. Vi gör det här tillsammans, hörni. Det blir en superhöst. Och den börjar idag.

20130906_142946

One comment

Kommentera

