bodom trail

Jag hade lite glömt bort att jag i ett anfall av ”jagskablitraillöpare” gått och anmält mig till Bodom trail. Som en liten uppvärmning inför Tjejmaran. Den där Bodom går visst på torsdag. Jahapp. Utmärkt uppladdning, man kan ju inte vara nervös för nåt man glömt bort. Vi åker dit ett helt gäng, springer för skojs skull och åker hem, förhoppningsvis UTAN stukningar. Det fiffiga är att man kan springa 12 km och sen bestämma om man vill fortsätta till 21. Lysande upplägg – fast jag vet inte riktigt hur man gör om man vill lägga av vid 7.

I övrigt går uppladdningen inför loppet just som förväntat – riktigt uselt. Jag orkar jogga ungefär 4 km, jag känner inte för att träna och jag vill bara ligga på soffan och äta choklad. Klar förbättring mot att vilja äta lösgodis, tack detoxen!!

Vi tillbringar helgen i storstan på maskeradbal deluxe, kanske löplusten återkommer om jag lockar fram den med champagne? Bra taktik? Nä? …

Medan jag väntade på att löplusten skulle göra entré så tillbringade jag några timmar hos frissan idag.

 

IMG_20140527_155602

försöker få bort delar av det grå …

20140527_171611

… blir fint flätad av frissan Lisbeth, med grått och allt

One comment

Kommentera

