jag gillar

Det cirkulerar ofta listor i bloggvärlden och jag hakar sällan på, men eftersom det är en så fin dag idag och eftersom Sofy inspirerade så kommer min egen variant här.

Tio saker jag gillar:

  • Sol. Gärna i kombination med snö. Eller hav.
  • När sönerna lägger sin hand i min och drar fingrarna fram och tillbaka, sådär tankspritt och varmt.
  • Katter. Vanliga, randiga snälla katter. Vår egen gamla Mozart, till exempel.
  • Att bli riktigt riktigt trött när jag tränar. Jag gillar det inte under tiden, men efteråt!
  • Godis. Tyvärr.
  • När jag lyckas inspirera eller ge energi till någon – det lyfter en hel dag. Ibland lyckas det under våra träningspass och det gör mig glad.
  • Att vakna tidigt, känna sig pigg och få saker gjorda och inse att klockan bara är tio fast den känns som tolv.
  • Att lära mig nya saker. Tröttnar aldrig på det.
  • När jag vågar sånt som jag inte trodde att jag skulle.
  • Sen är jag ju rätt förtjust i min man, måste jag säga …

Vad gillar du? Berätta!!

20140119_134754

… jag blir ju glad av att springa också! 

5 comments

  1. Att fynda. Erkänner att jag gillar att shoppa men ogillar att spendera mycket pengar.
    Gillar känslan efter ett riktigt mördarpass.
    Gillar chili.
    Gillar CocaCola.
    Gillar att prestera.
    Nämen nu började jag ju skriva min egen lista istället för att kommentera din.
    Du har en bra lista!

Kommentera

