mitt bästa jag

Hej Stockholm! Dags för Be Your Best Convention – 8 timmars träning (nä, jag orkar inte vara med på alla pass …) med fokus på att man ska vara sitt allra bästa jag. Ser fram emot utmaningar, gemenskap, svett, handstående, muskelvärk och en massa kul.

Jag får rapportera efteråt, men följ evenemanget på #beyourbest2013 på twitter och insta. Där kommer det finnas massor av inspiration!

ha en go helg, tänk på alla pappor på söndag och se till att få lite frisk luft när ni kan.

20131109_080058

3 comments

  1. Då gjorde vi byte för vi har varit i Helsingfors de senaste dagarna 🙂 . Vilken härlig blick på bilden – och hoodien – ser superskön ut!

Kommentera

