fokus

Inser att det är 5 dagar sen mitt förra inlägg – tiden har bara rusat ifrån mig och fokus har inte legat på att komma ihåg bloggen … lessen för sporadisk uppdatering.

Mitt fokus just nu ligger på ett par olika saker:

Vårt kaotiska husprojekt som just nu innebär att vi har 3 riktiga väggar och en av plast. Det betyder att man har yllesockar på sig inomhus och att man ständigt letar efter saker som man lagt på fiffiga ställen. Plus hittar sågspån i sängen.

Mitt företag – Crossnature växer, Sprout tuffar på och det är fantastiskt roligt, samtidigt hoppas jag på lite nya projekt så att man kan hålla sig flytande. Det vill säga pumpa in ännu mer pengar i bygget …

Den kommande resan till Hintertux. Yngste sonen ska för första gången få åka på slalomläger och stämningen är ganska laddad här hemma. Det ska packas, lugnas, peppas och kommas ihåg. Tillbaka till de där fiffiga gömställena, för var lade jag skidhandskarna? Inte tillsammans med övriga vintervantar, det är helt klart. På fredag bär det av och för mig blir det en vecka av mentalt stöd och lite egen träning i alpmiljö – vad kan väl vara bättre än det?

20131008_160714

18

6ser ju nästan ut som att man har lite pli på dem, måste bero på den militäriska kroppshållningen … hrm.

One comment

  1. Jätteroligt med crossnature! Kul att du drar igång och att det kommer folk 🙂 Roligt med alpläger också, både för dig och sonen 🙂

Kommentera

