skor då

Brödet är slut och här kommer skorna.

20130917_094434

 

Adios Boost. Omtalade, hypade, gillade. Jag har Adios2 som jag faktiskt tokgillar, men jag märker att de börjar bli lite väl använda (hållbarheten är faktiskt sisådär …) och jag lovade mig själv att få köpa Boost-karamellerna ovan när jag klarat Tjejmaran. Glömde nästan bort det, men häromdagen kom skorna! Tog på mig dem, tvekade en sekund om de var för små, bestämde mig för att de inte var det och gav mig av på Crossnature. Någon minut senare hade jag tankarna på annat håll och skorna bara gjorde vad de skulle. Inte en tanke på mina fötter på hela timmen – bästa betyget för ett par nya skor!

Ska testa dem lite till under veckan, kanske blir dessa mina vingar under Lidingö?

Pojkarna fick samtidigt nya Nike´s – fötterna växer ur allting i rasande fart och nu är peppen till Lilla Lidingöloppet 1,7 km extra stor. Med nya skor lär man ju flyga fram, eller hur?

 

5 comments

  1. Väldigt nyfiken på boost-isarna (dock lite tveksam då jag inte tycker Adios passar mina fötter lika bra som t.ex. Adidas Boston). De verkar ha fått bra betyg. Och snygga så in i bängen!

  2. Är Lidingöloppet i helgen? Önskar dig ett härligt lopp i så fall! Kanske springer du på Thomas G eller Stefan S… Kram C

Kommentera

