väg tillbaka

Frekvensen på inläggen blir lite låg – vi är på roadtrip och det är inte alltid som uppkopplingen funkar när jag har tid att blogga.

Såhär 3e dagen efter Tjejmarathon börjar benen återgå till det normala. De viker sig fortfarande lite hipp som hej men jag är inte lika stel. Det har känts som att man nästan har fått lära sig gå på nytt, benen har inte riktigt velat lyda impulserna. Lustig känsla. Jag har vilat och tagit korta promenader, men imorgon tror jag att kroppen skulle må bra av lite stretch och yoga och lätt styrka i trädgården. Löpning är inte att tänka på, benen far åt olika håll och kroppen måste få läka. Det är inga  problem, jag hade ju räknat med det – och det är fantastiskt bra med lite vila innan Lidingöträningen tjongar igång.

Har ni en bra sommar därute? Nu börjar folk gå på semester, vi är nu i Skåne och det blir nog en tur på Österlen någon av dagarna innan vi vänder nosen hemåt igen. Att resa genom sommarsverige är både härligt och lite vemodigt, det är så nu och så kort och så vackert. Det har redan gått mer än en vecka efter midsommar och man vill liksom bara stanna tiden och njuta.

Jep. Jag tror det blir lite återhämtningsträning imorgon. Sånt som är snällt mot kroppen. Och förresten – tipsa gärna om era favoriter på Österlen, det är roligt att prova något nytt!

IMG_7924

IMG_7917

IMG_7949

One comment

Kommentera

