imorgon

Om ett dygn är jag på väg till starten. Tjejmarathon, here I come. Just nu sitter jag och pojkarna på Clarion Hotel Sign och njuter av långfrukost, fin omgivning och morrontidningar. Det blir Naturhistoriska museet idag, på allmän begäran. Med sköna skor på fötterna. Eftermiddag och kväll ska vi landa hos vännerna och njuta av att bara vara.

Om man får poäng för uppladdningen inför loppet så ger min mathållning nog full pott – jag har faktiskt tänkt till och fått i mig bra fetter, bra vitaminer och mineraler. Massor av grönt, mycket lax, mycket nötter och avocado och lagom med kolhydrater. Lite mer mat än jag är van vid, men jag hoppas att det gör nytta imorgon. Därefter ska jag återgå till normalläge. Det vill säga, inga hotellfrukostar med pannkakor, inga bufféer på finlandsfärjor och ingen extra macka på morgonen.

Återkommer lite senare, nu är det chill och nyheterna som gäller.

20130628_082307delar av dagens frukost på morgonsoligt bord

3 comments

  1. Vad roligt! Jag vill också springa. Men en spanienresa kom i vägen… inte fel det heller förstås 🙂
    Njut av hotellfrukosten, laddningen, pannkakorna och inte minst löpningen!

Kommentera

