femhundra

Häpp, jag har tydligen producerat 500 blogginlägg sedan starten! Säger förstås ingenting om kvaliteten, men det känns som en siffra värd att fira lite. Solen skiner, jag ska gräva ner mig i kvitton och redovisning och sen ska jag göra plats för ett kort hemmayoga-pass. Yoga är ett bra sätt att fira med, man mår bra efteråt. Trögt innan, härligt efter.

Den här veckan är en halv hel vecka, med ledighet i mitten och en stor fest på slutet. Vi håller på att arrangera en Cykelfest – de flesta svenskar vet kanske vad det är men här i Finland är det lite nytt. Det blir ett gäng på 80 cyklister som snurrar runt på gatorna här med en karta i handen och (strängt beordrat) hjälm på huvet. En del att fixa med det, inser jag nu. Ska bli superkul iallafall, kanske det nästan kan räknas som ett träningspass om man inkluderar dansandet på efterfesten?

Avslutar dagen med Tuffa Tisdag – några veckors paus har det varit på grund av resor och ledigheter och jag saknar det. Hoppas att vi blir ett stort gäng idag, världens bästa dag att starta på! Alla som bor här i närheten, kom med!

images-84-1

 

 

Kommentera

