många ägg i korgen?

Hur många påskägg har ni samlat?? En himla massa, har jag på känn. Rapportera in till mig på annavpt@gmail.com ikväll eller senast 9.00 imorgon bitti så sammanställer jag och hittar en vinnare.

Min planerade semilånga jogg blev 7 sega. Åkte med pojkarna till en snowpark öster om stan, kände inte alls till omgivningarna och sprang på måfå. Verkligen. Över isade gångstigar, leriga vägar, tråkiga trottoarer och evighetslångt förbi en gigantisk soptippsanläggning. Kollade kartan några gånger, stannade för att jag blev sur, gick lite och sprang igen. När jag väl sprang så försökte jag iallafall tänka på tekniken och hoppsan, det syntes på farten! Klart läge att jobba vidare på löptekniken. Gillar det där med att man springer fortare med mindre ansträngning, liksom min grej. Mer för mindre. Yes.

Det är nu 2 veckor kvar till min Playitas-resa och jag kommer inte att vara varken a) fantastiskt vältränad eller b) smalare som tänkt. Kunde man ju räknat ut, jag är ju jag. Får  göra det bästa av tiden som är kvar iallafall – återkommer med en plan imorgon.

Nu ser jag fram emot att få räkna era ägg och så hörs vi imorgon!

IMG_20130401_162544

såhär oinspirerande hade jag det på min runda. Snöavstjälpningsplats till vänster, soptipp till höger.

2 comments

  1. Påskutmaning:
    27/3: 2 ägg – 60 min löpning
    28/3: 2 ägg – 60 min gymmet
    29/3: 10 ägg – 300 min ultrainterv
    30/3: 1.5 ägg – 45 min jogg
    1/4: 2 ägg – 60 min löpning

    1 ägg – Jag inspirerade min vän Elisabeth att samla ägg under helgen:
    Totalt: 18.5 ägg

    Bra va?

  2. Men LOL. Jag var så jättetaggad på att samla ägg och så tvärglömmer jag att maila dig en lista. Blondinvarning på den 🙂 Nåväl, nån annan har säkert gjort sig förtjänt av det fina priset!

Kommentera

