aftonens långpass

Påskaftonens, alltså. Det går strax av stapeln och jag ser verkligen fram emot det. Lugn fart, fint sällskap och sol. Jepp, bästa sättet att starta påskaftonen på och bästa sättet att samla ägg! För ni är väl redan en bit på väg?

Jag är förstås utom tävlan men man kan tänka till lite extra ändå. Jag har vänt på tröskeln några gånger och låtit bli att tjata på mina barn = ägg till mig, jag har förvisso ätit lite godis men inte köpt något i smyg = ägg till mig! Jag har försökt göra någon glad och om det funkar så blir det 1 ägg där … Jag har tränat okej utan att överdriva och jag får förhoppningsvis sådär en 4 ägg för dagens runda. Jag råkar veta att det är många av er som lägger in en extra växel både på träningssidan och med att tänka annorlunda, förhoppningsvis kan vi alla ta med oss lite nya goda vanor in i månaden april. För vet ni – på måndag är det april. Sådär bara. Hoppsan!

Njut av påskens alla härligheter, inklusive frisk luft och ledig tid tillsammans. Det är väl ändå det bästa med några dagars ledighet – kram på er!

il_fullxfull.133637474

 

 

 

Kommentera

