stödtrupp

Himos, mellersta Finland. Strålande väder, hård vind och slalomträningar i dagarna tre. Jag jobbar undan och är standby för energipåfyllnad och skidbyte. En av fördelarna med att vara sin egen, man kan ofta finnas på plats när man behövs. På fredag blundar jag, för då kör lillen Super G. Det vill jag helst inte titta på.

Jag dras med samma icke-förkylning men känsla av inte-frisk som före BBC. Ont i magen på kvällarna, konstig känsla i kroppen på morgonen och lätt förkylning. Det vill inte bryta ut, verkar det som. Försökte chocka igång flunsan igår med 90 minuters hot morgonyoga och 90 minuters Tuffa Tisdag, men inte hände det något. Antingen är kroppen dum eller bara rätt seg. Jag har löpskorna med, men idag blir det vila. Ska utforska vägarna runtomkring och se om man kan få till några rundor innan vi åker hem på söndag.

IMG_20130320_111657

tråååkigt att köra långt

4 comments

    1. Ja, den vill liksom inte gå på varken ena eller andra hållet – är just sådär ”ärjagsjukellerbaralat”. suck. Testar jogg imorron så får vi se vad som händer.

  1. Äsch nu tar vi bort de där dumma bacillerna! Kanske en lite lätt jogg och skräm bort bacillerna? Krya på dig Anna!

Kommentera

