räknar ner

Blogger Boot Camp. Mitt första träningsevent. På lördag. Därför är jag där:

  • Jag tänker inspireras och motiveras av duktiga förebilder.
  • Lära känna, lära av, dela med. Så många som delar samma intresse men med olika bakgrund och erfarenhet – det är bra.
  • Röra på mig. Låta kroppen lära nytt. Fånga glädjen i att kämpa i grupp.
  • Chans att använda lite lättare klädsel än vanligt – allt som motar bort vintern säger vi HEJ till just nu.

Idag försöker jag röra på mig utomhus. I dagsljus. Innan resten av dagen kommer ikapp.

 

2 comments

Kommentera

