trallor …

… trosor, underbyxor, untisar, underkläder. Måste vara det svåraste plagget någonsin – det tar tid att hitta ToppenTrosan. Jag är ständigt på jakt, jag vet precis vad jag vill ha men i nio fall av 10 levererar de inte. Min ända är inte kompatibel med de flesta sorters underkläder. Antingen är linningen för tight eller så är skärningen fel eller så är benfållen för tydlig eller så sitter de inte där de ska när man rör sig (värsta grejen). Jag vet inte hur många sorter jag har testat, allt från värstingmodeller ner till billiga klädkedjans.

Men, hörni. Nu har jag hittat den. ToppenTrosan som funkar till allt. Jag köpte de första i våras och har testat dem i alla sammanhang, under alla sorters byxor och shorts. De är helt enkelt bäst. Låg linning med mjuk kant som inte skär in nånstans, perfekt benskärning, lagom tunna men ändå fasta – de är som gjorda för min inte-så-äppel-formade rumpa. Heja Röhnisch. Er Hipster-trosa är nummer 1. Åtminstone för mig.

Finns i de flesta nätbutiker – Sportamore brukar ibland ha ”köp 3 betala för 2” på underkläder. Köp hem ett gäng!

333206r_DIAMOND_GREEN.jpg

333206r_DIAMOND_CORALL.jpg333206r_STRIPE_CACTUS.jpg

3 comments

  1. De är grymt sköna faktiskt! Men precis som med Röhnissh kläder i övrigt så tycker jag – tyvärr – att de håller låg kvalitet. Nästan alla mina Röhnish-plagg har fått hål i sömmarna, dragkedjorna har gått sönder eller färgen bleknat i första tvätten. Inte okej med det pris kläderna har. Vet inte om jag har extrem otur eller om Röhnisch faktiskt bara har lyckats så bra med sin bloggmarknadsföring med gratisgrejer åt de flesta (större) bloggare att ingen vågar skriva om det…

    Victoria’s Secret’s PINK-kollektions Yoga-trosor är för övrigt ungefär som Röhnisch-trosorna, men ännu skönare 🙂

  2. Den är bra! Mitt senaste fynd är dock en hipstertrosa i merinoull. Svindyr, men kunde inte motstå och till all lycka stod den upp till mina förväntningar. Kommer inte ihåg märket nu…

Kommentera

