med huvet före

… rakt in i veckan!

Nu börjar Sprout på nytt och de kommande 6 veckorna blir det matlagning och diskussioner med kloka, intresserade, glada, busiga, småtrötta, impulsiva och fantastiska ungar. Det är alltid lika kul att träffa dem, tiden flyger iväg och de ger mig så mycket energi och nya insikter. Roligt med nya barn och roligt att vi fick ihop en Delkurs III som är så full av barn att det krävs lite extra planering för att allt ska flyta bra.

Det här ska också bli en bra träningsvecka – ju mer jag har att göra i övrigt, desto bättre blir jag på att få gjort. Veckan ser ut att bjuda på kallt väder, så det är bara att förbereda sig på många lager och rimfrost i ansiktet. Såhär tänkte jag träna – vad har du planerat?

  • Måndag: Löpning och plankor.
  • Tisdag: Tuffa Tisdag.
  • Onsdag: Yoga och löpning.
  • Torsdag: Styrkepass hemma.
  • Fredag: Morgonlöpning i lugn takt och sen vila, eller möjligtvis yoga.
  • Lördag: Ett lite längre löppass, tänkte mig över 15 km, första LP på mycket länge.
  • Söndag: Vila

images-86

Kommentera

