långhelg

Långhelg i bemärkelsen träningslånghelg, tänkte jag!

Efter tre dagar i Skåne varav en med träning så finns det 4 dar kvar att göra nytta på. Såhär blir det:

  • Torsdag: Löpning när yngste sonen är på hockey, planka och armstyrka senare på kvällen.
  • Fredag: Hot Yoga på morgonen och ett Daily HIIT-pass på kvällen.
  • Lördag: Löpning (eller så byter jag ordning på fredag och lördag beroende på hur kallt väder som utlovas)
  • Söndag: Eftermiddagslöpning och hemmastyrka.

När jag har gjort det så kommer jag att vara supernöjd. Märk väl, inte OM, utan NÄR. Eller hur? Vad är dina planer för de kommande dagarna?

13010051

bra löpväder idag, även om det inte blir i dagsljus

2 comments

  1. Torsdag: 10 km löpning, 17 min planka
    Fredag: 18 min planka
    Lördag: 10 km löpning, slalom i ett par timmar, 19 min planka
    Söndag: Kalasande från morgon till kväll. Eventuellt en runda på kvällen… och jo 20 min planka! Gäsp… får jag erkänna att jag tröttnat på plankandet?!

    1. haha, det blir ju en del plankande där – bra plan annars!! Jag kan bocka av 6.7 km fartlek i minus 12 idag. Å 3 min planka, sen snubblade hockeytränaren på mig där jag låg på golvet i ishallen och väntade på att Emil skulle träna klart 🙂

Kommentera

