mässa

Jag kom på mig själv med att fundera på hur jag skulle få in löpningen i dagens schema, tills jag kom ihåg att jag har löpvila. Finemang! Men det känns lite konstigt när huvudet säger ”du är en latmask” fastän det faktiskt är helt nödvändigt att vila efter 5 dagars sträcklöpande. När man vilar återhämtar man sig och det är då man utvecklas. Hör du det, huvet!

Lunch idag med en av mina mest inspirerande vänner. Mycket som skulle avhandlas på kort tid, böcker som bytte läsare och sen funderade vi på vad som skulle kunna hända om man bara kunde komma på en riktigt bra affärsidé – för brist på handlingskraft, kunskap och fiffighet råder iallafall inte bland våra bekanta.

Imorgon är det dags för en kort Stockholmstripp. Jag ska till mässan och besöka Allt för Hälsan, Mitt kök och ta en sväng på Winter show. Några möten, några efterlängtade träffar med tjejer som jag aldrig träffat på riktigt men som jag beundrar och inspireras av på avstånd. Det blir två bra dagar! Hojta till om du är där så kan vi ses!

Det här blev dagens middag. Det behöver inte alltid vara fancy stuff. Grönsaker, bra fett och bra protein kommer man ganska långt med. Även fast skapelsen inte har nåt namn. Jo, förresten – den får heta Muminköttfärs. Fundera på den, ni! Det var Snorkkis som lärde mig nåt nytt.

 

 

Kommentera

