lättklätt

Jag gjorde det. Först somnade jag nästan i fåtöljen men sen sparkade jag mig själv där bak och gjorde två pass. Jag har ju fastnat lite för BodyRock Tv eftersom jag tycker att de har enkla och bra övningar som är lätta att göra hemma. Låt er inte avskräckas av bilderna, det ÄR träning och inget annat som avses.

Magpasset var intressant, med små handdukar under fötterna som gör att man kan hitta helt nya rörelser. Det gäller att verkligen dra med hela core-muskulaturen. Riktigt tungt. Nej – jag hade inte lika lite kläder som Lisa-Marie – och jag fyller inte heller ut min träningstopp lika väl – men jag kämpade lika hårt!

hej – hörni – första gången jag lägger in ett videoklipp! Vilken wizard man är, va!

Bara för det kommer nästa pass här. Jag gjorde så att jag tog varannan övning från det ena passet och varannan från det andra, så blev det bra variation. Lite pill med datorn och musiken och timer, men det gick! Notera förresten att killen har lika lite kläder på sig, nästan.

Eftersom jag inte äger någon sandsäck så tog jag näst bästa tyngden. Herr Hippo. Från Sydafrika. Han är lite svårare att få grepp om, men han väger säkert 5 kilo. Minst.

2 comments

  1. Haha, jag fick ett tips på yoga-pass från samma ställe. Yogapasset var jättebra men tjejen utstrålade något helt annat än yoga i sin minimala bikini….. Så där så man fick dra ner persiennerna så att inte grannarna skulle börja fundera på vad man egentligen tittade på 🙂

    1. Det är synd, egentligen, att de väljer att vara så lättklädda – för de är verkligen duktiga (tycker jag). Det blir lätt oseriöst. Lite ”det här kan väl inte vara på riktigt”. Men å andra sidan har de nog valt det själva. Man får tänka på annat och hänga med i övningarna istället.

Kommentera

