energisk vecka!

Några veckors paus från Sprout innan nya delkurser drar igång. Då finns det tid att få all planering gjord, allt som legat efter och borde ha fixats.

Veckan bjuder på träning enligt följande, om kroppen vill och huvudet är med:

  • Idag: hemmapass med fokus på rumpa och axlar. Rehabstretch och balansplatta.
  • Tisdag: Tuffa Tisdag förstås!
  • Onsdag: Rehab och hemmastyrka, trx inplanerat!
  • Torsdag: Tempo Torsdag som vanligt
  • Fredag: Yoga
  • Lördag/söndag: Längre pass, beroende på väder och sällskap.

Det ligger en snuvig sjukling i soffan och jag är glad att jag håller mig frisk. Jag vill gärna tro att det beror på att mitt kostupplägg funkar – alla grönsaker, frukt, bär, lite groddar, nötter och frön måste väl någonstans göra nytta. En shot Mivitotal på det, lite Omega3-fettsyror och så Priorin så att håret ska hållas på huvudet, det blir en ganska bra cocktail tror jag.

Regnet vräker ner där ute och löpning känns inte så lockande just idag. Gårdagens 18 km sitter i benen och det är helt okej att vila dem. Man kan aktivera sig på andra sätt!

söndagsdessert by the boys – mandelkaka, bär och glass. fint efter långpasset

One comment

Kommentera

