smooth friday

Såhär började jag min fredag – hur började du din?

 

Min kesella (kvarg heter det här) var slut så det blev smoothie till frukost. Blåbär från Bötö, äpple från ogräsmattan där ute, 2 skopor Holistic proteinpulver, färsk sojamjölk, krossade linfrön och lite kokosolja. Inte dumt.

Dagen fortsätter med osteopatbesök och så får vi se om han beordrar vila idag eller om jag kan kasta mig över något roligt (hm …) hemmaträningspass mot eftermiddagen. Det blir en bra fredag, det har jag bestämt. Inga energitjuvar göre sig besvär idag.

Prova att hålla upp dörren för någon idag, ge ett extra leende och ät en god lunch. Köp med en fin blomma hem. Ta en promenad före middagen. Det blir en bra start på helgen.

 

 

One comment

Kommentera

