vilken tisdag!

Det blev en fin dag igår. Började med yoga, jobbade hela dagen och avslutade med Tuffa Tisdag.

Tolv! härliga, glada, nya och gamla tuffisar kom. Jag blev alldeles skuttig inuti. Det är extra roligt när de som varit med tidigare lockar med nya medlemmar. Nu var vi så många att vi verkligen vågade göra precis vad vi (jag) ville, där runt spånbanan. Vi sprang runt träd inne i skogen – bra för fötter och flås – vi gjorde armhävningar på stigen, vi körde ”kompispush” uppför backen och en massa bra styrkeövningar. Jag tog det försiktigt med benet och det kändes ganska okej. Jag hoppas att de nya kommer tillbaka på nytt, de såg iallafall inte helt bortskrämda ut. Trötta och svettiga men nog log de iallafall …

Som en liten välkomstbonus kunde jag dela ut världens bästa läppcerat till de som kom – från Tvålfabriken i Hjo. Det är nog, helt ärligt, det bästa jag provat. Handgjort av naturliga ingredienser. Jag gör gärna reklam för den här lilla fabriken och butiken, det är en barndomsvän till mig som startat den och de har riktigt fina produkter. Gå in och titta och köp några tvålar! Perfekta presenter. Ni som bor i Finland kan köpa via mig om ni vill.

 

dagens middag – risoni med valnötter och färsk spenat, kycklingfilé med parmesan och lite pesto från förra veckans Sprout!

One comment

Kommentera

