intensiv dag

  • 07.30: Morgonjogg
  • 10.30-12: Backpass med Andreas Svanebo
  • 14-16: Runners Gym

Morgonjoggen är avklarad. Vi långsamma fick vara farthållare och ingen fick springa förbi oss. Skönt. Stretch på det och sen en rejäl frukost. Den lär behövas idag, förra årets backpass blev en tung historia. Ska bli spännande att få lite tekniktips av Andreas. Jag är med så mycket jag kan, jag har iallafall inte stukat foten som en av tjejerna gjorde igår.

Idag springs Helsinki City Marathon och det är Ironman i Kalmar. Många som flyttar gränser, kämpar och gläds idag. Håll tummarna för dem!

 

 

4 comments

  1. Hej!
    Håller ni ännu på med utomhusträningen? Försökte söka det på f-book men e så klantig att jag inte hittade mer info.. Skulle gärna prova, om j vågar..

    1. Hej Daniela – vi börjar med Tuffa Tisdag imorgon kl 19 vid Kasabergsskolan! Du är jättevälkommen, alla hänger med, ingen blir lämnad efter! Jag ska se om jag kan lägga till dig i gruppen även om vi inte är vänner på fb.
      Hoppas vi ses!

Kommentera

