bonusglad

Jag genomförde passet igår, sommarens första bonusgladpass. Det blev något hoppigt men jag gjorde det iallafall. Kändes lite fnissigt när jag skuttade av och an på vår uppfart och herr M kom hem med bilen, han satt i telefon och såg rätt glad ut när han kikade ut på mig. Bonusglad, kanske? …

Jag hittade en ny träningsblogg idag med flera referenser till en sajt med många olika träningspass. Tjejerna är fantastiskt vältränade och väl … fyllda, om man säger så, men om man bortser från deras utseende så är faktiskt sajten inte alls dum. Man kan åtminstone få lite inspiration till nya övningar och så får man tänka bort att de ser ut som skelett med muskler (och lite silikon) på. Man får också ta rubrikerna med en nypa salt … Tycker alltså INTE att deras figurer är något att sträva efter, men mer användbara muskler vill vi väl alla ha!

Det blir en joggrunda ikväll och så provar jag ett pass från Body Rock TV. Får se hur långt man orkar …

 

4 comments

  1. Har också gjort mitt bonusglad pass för idag 🙂 Tycker BodyRock har väldigt bra träningspass och har hållit på med det ett tag redan. Visst ser de lite töntiga ut i sina förstora bröst och korta tights men själva övningarna är enligt mig väldigt bra! 🙂

    1. Såg tidigare att du skrivit något på min blogg men hann aldrig läsa det innan mitt inlägg försvann. Måste skriva om det eftersom jag inte hittade det någonstans. Otroligt irriterande!!

Kommentera

