utlandsturnering

Det låter väl avancerat? Men egentligen är det bara en sväng över viken för store Bengts första utlandsturnering i handboll. Det ska bli dåligt väder – tack – och jag har precis sett vad en leråker kan göra med ett handbollslag. Eller tvärtom. Här kan ni kika på det eländet. Packar alltså trippelt av allt.

Själv hade jag hoppats på att kunna springa lite under helgen i nya omgivningar, men när jag imorse gick och köpte mjölk så kände jag att benet inte alls är färdigläkt. Jag förstår inte det här, vad ÄR det för fel?? Just nu känns det som att Lidingölopp och Sälenläger och allt är fullständigt utopistiskt. Jag tycker att jag har haft ont tillräckligt länge nu. Hör du det, benet. Sluta. Göra. Ont.

Jag hoppas hinna träffa Rubin från Running Sweden en sväng på måndag för lite spännande planering, men det beror på hur pojkarna går vidare i turneringen. Regnar det så får de gärna inte gå vidare alls, haha. Vi bor i en stugby med usla torkmöjligheter, så jag gissar att det blir att stoppa allt vått i plastpåsar och packa upp på tisdag när vi kommer hem.

så Helsingfors – mattvätt vid havet

lunch

kesella, kokos, jordgubbar och äpple – mellanmål

2 comments

Kommentera

