solkilometrar

Jamen äntligen då! Jag som har ”tänkt” cykla hela veckan, nu blev det av. Förutom motvinden så var det alldeles underbart, in till stan, en fika vid havet med härlig vän och hennes lilla bebis och så hem igen. 35 kilometrar lite drygt. Jag försökte trycka på i uppförsbackarna (många sådana när man kör längs motorleden, det blir upp och ner och upp och ner osv vid varenda större korsning där cykelvägen går under stora vägen) men fick kämpa hårt för mina blygsamma 23 km/h. Fast det var inklusive rödljus och stadstrafik. Jag har ingen gps, så jag vet inte hur fort det egentligen går på raksträckorna, skulle vara lite kul att testa. Får kanske ringa Suunto …

för varmt med jacka – det räckte med den fina blå kortärmade från Kari Traa

6 comments

    1. Ah, det var DU! nä, haha, det förstod jag inte. Men vad bra! 🙂 Jo, det var en bra dag idag. Nu ska jag köra lite balansövningar och rehabrumpa. Framför fotbollen.

  1. Låtet härligt!! Har idag varit på barnkalas och en massa annat kul men har ändå suttit och kollat ut och tänkt på hur härligt tränings väder det är 😉
    Ha en skön helg!

Kommentera

