love!

Man bara måste älska den här toppen. Köpte den från LoveRunning på Göteborgsvarvet, sådär blåbärsblå som jag gillar. Ärmarna jag hade under Göteborgsvarvet är i samma färg. Jag använde toppen för första gången idag när jag cyklade till och från ett möte. Ca 30 km blev det och det gick rätt mycket snabbare hem för då slapp jag fundera på svett-situationen … Jämfört med för några år sen så gick hemfärden nästan 10 minuter fortare. Det beror nog mest på att de har fixat till cykelvägarna, om man vågar så kan man stå på ganska bra i nedförsbackarna från Böle. I vilket fall, toppen är underbar, den har avtagbara inlägg för oss som så behöver och den är skitsnygg i ryggen. Liten ficka bak, lagom lång, sitter perfekt.

Idag blir det trädgårdsarbete och kontorsfix. En helg hemma och på landet, vi ska få massor gjort och jag tänker träna just det jag känner för. Härligt. Solen strålar, det doftar faktiskt lite försommar och fåglarna vrålar sådär som om de gick på fågelknark igen.

 

 

2 comments

Kommentera

