hej veckan, välkommen!

Mitt ben är bättre! Inte helt bra, men definitivt bättre. Däremot har jag en sjuk träningsvärk i vaderna, jag inser att jag faktiskt övade på framfotalöpning under hela loppet i lördags och det får jag betala för nu. Men det går över. Lite yoga ikväll så känns det bättre.

Några få dagar kvar till Göteborgsvarvet och jag är ännu mer övertygad om att jag ska springa såhär:

Ha roligt och njuta!

En vän har fått motionsförbud pga inflammation i lungorna och astma – hon var också på väg till Varvet. Jag är frisk, jag må inte vara så snabb just nu men jag är definitivt tacksam för att jag bara har lite värk i benet. Det är inte viktigt vilken tid jag springer på den här gången, men det är viktigt att ha kul! Jag har tränat så gott jag har kunnat och en långsam tid på ett lopp är så oviktigt i jämförelse med att jag har motionerat regelbundet och stärkt min allmänkondis och hälsa. 

Nu kastar vi oss in i en ny vecka. Det blir spanskt tema på veckans Sprout – här ska lagas paella så det knäpper i kastanjetterna!

Gå gärna in och gilla Sprout på facebook om ni inte redan har gjort det, det kommer lite tips och recept med jämna mellanrum där.

Kommentera

