Sälen running camp!

Nu ni – dags för Running Swedens andra Sälen running camp! Jag var med på första lägret, i augusti förra året, och jag har aldrig tidigare fått så mycket pepp och hjälp på bara några få dagar. Jag fick en massa mil i min logg och en hejdundrandes träningsvärk också, men det är den mentala biten jag minns allra bäst. Utan den hade jag aldrig orkat Lidingöloppet, utan den hade jag aldrig vågat mig ur min bekvämlighetszon under våren. Jag kan verkligen rekommendera de dagarna. I år blir det ett större gäng och med en utökad tränarstyrka – om ni har en långhelg att avvara i augusti så: This is the place to be! Väl spenderade sekiner, jag lovar. Ledarna är bland annat Världens Bästa Catti – större engagemang och hjärta finns inte – och så förstås the one and only coach Rubin som förstår precis hur varje individ behöver pushas. Jag vill dit. Jag SKA dit. Kom med!!!

snabba Sara och långa Anna efter dryga 20km upp på Sälenfjället och tillbaka. Jag var helt slut, Sara var lite småvarm

 

 

Kommentera

