löpardag i Noux

Idag arrangerar Running Finland ett löparevent i Noux, eller Solvalla som det också heter. Jag ska dit! Sitter därför och äter en långfrukost som också får bli lunch. Halsen kraxar lite men mår annars okej.

Det blåser och regnar ute. Förstås. Men det gör inte så mycket, vi ska springa i skogen och där är det ganska skyddat. I skogen. Med backar. Tänk Lidingö x 3. Så backigt är det i Noux. Blir nog ett bra pass för ben och rumpa. Tur att man redan är helt slut efter torsdagens intervaller … Det blir även löpstyrka och mental träning och alldeles säkert god mat och härliga nya bekantskaper.

Jag känner att jag brister i min intention att inspirera de som eventuellt läser den här bloggen – jag måste nog göra upp en plan för det här. Lite färre vardagsinlägg och lite fler planerade sådana. Jag återkommer om den saken!

Kommentera

