hej Prag!

På plats i Prag sedan igår. Jag har hunnit äta, äta och äta lite till. Jag har sprungit en runda i duggregn och jag har hämtat ut min nummerlapp. Gårdagens middag med gamla och nya löpkompisar blev en trevlig historia, pasta och ett glas rött. Ett glas. Det är bra, fjärilarna behöver bedövas lite.

Jag blev uppgraderad på flyget igår, det måste väl vara ett bra tecken?

Efter en frukost på äggröra och yoghurt och frukt – och en toast – så far jag nu runt på hotellrummet och packar mina grejor. Vädret är inte kul, det blåser hårt och är ungefär 8 grader. Löpkjolen får kanske stanna på rummet idag …

Jag har nummer F612. F som i Flicka. Känns bra. Jag är taggad, jag är fortfarande nervös, men jag vet att jag kan. Det finns där inne, benen har sprungit många kilometer och nu är det dags att tro på mig själv.

Jag kan. Jag vill. Jag ska!!

Nu ger vi oss iväg. Återkommer med race report lite senare. Bara så ni vet, mitt mål är att springa hela vägen. Det ska jag klara!

 

 

3 comments

  1. Lycka till! Kommer säkert att gå jätte bra. Och fjärillarna kanske blev extra bra på att flyga o lyfta steget av vinet 🙂

Kommentera

