ord på väg(g)en

Det finns ganska mycket roligt och tänkvärt och klokt och knäppt om man börjar leta på nätet. Har precis bekantat mig med Pinterest (jag är lite sen …), där hittar man en hel del. Jag har av coachen fått i uppdrag att ta fram 2-3 ord som jag ska ta till när det känns som überj-ligast på lördag. Mitt mantra brukar vara ”Jag vill, jag kan, jag ska” – men jag tror jag behöver något mer. Det kan hända att man måste ta till något finskt kraftuttryck de sista kilometrarna. ”Jag kan. Perkeles.” Känns som att det kanske kan funka.

Men, något till alla oss som kämpar:

från Pinterest

2 comments

  1. Sen om du använder det riktiga kraftordet på finska som är PERKELE(och inte soft versionen med s) så kanske det går ÄNNU bättre. Lycka till till i Prag!

Kommentera

