storstan

Idag blir det Stockholm, för en helg med vännerna. God middag ikväll, Fotografiska imorgon, lunch, shopping, fika, förfest (NÄR hade man förfest sist? alltför länge sen …), middag och lite barhäng. Om jag inte svimmat innan dess.

Jo. Jag erkänner. Jag har stämt träff med Mia och Henrik för morgonjogg på lördag. Jag är så sällan i Stockholm och det är så många man vill hinna träffa – så vad bättre än att do good och feel good samtidigt? Så hinner jag bra med resten av dagen också. Influensan har nog dragit förbi, är inte superstark men ingefärsdrickan har som vanligt gjort gott och jag ska ta en mycket lugn testjogg här alldeles strax. Lite luft i lungorna innan jag åker.

Liten önskelista vad jag skulle vilja shoppa finns i huvudet, får se om det blir tillfälle att plocka fram den.

————

Snabb hälsning från flygplatsen, det blev dryga 7 km lätt jogg i tveksam sol, men det kändes ändå som så mycket vår. Lite som att våren tar sats för att snart komma med full kraft. Trött flås och hög puls, men väntat efter några dagars halvflunsa. Det var skönt att komma ut.

Njut av helgen. Slappna av. Gå ut och få frisk luft – och framförallt, kom ihåg att krama de ni håller kära, lite extra mycket. Alla behöver en extra kram. Alltid.

ni får några av mig också!

folegandros i somras – ibland längtar man tillbaka till det stora blå, där man hann kramas mycket

2 comments

Kommentera

