bästa tipset

Adept 001 har gjort det igen. Den flickan är envis som en gris. Fast mycket, mycket snyggare och starkare. Jag får vara försiktig med vad jag skriver i hennes träningsprogram, för tydligen gör hon precis allt jag säger. I mitt uttråkade halvsjuka tillstånd får jag genast en massa dumma idéer …

Nä, jag skojar bara. Träningsprogram ska förvisso vara roliga men man ska inte skoja bort det. Ninas inlägg gjorde mig varm och glad, tänk att någon orkar följa vad jag tänkt ut och faktiskt mår bra av det! Känns fint.

Nu kan man gå och sova gott, precis som gamla skruttkatten gör just nu bredvid mig i soffan. Han är väl utmattad efter dagens freak-out – han lekte i en kvart med en röd laserfläck på mattan, jag trodde inte att det var så mycket krut kvar i den pälsbollen. Men tydligen!

suddiga gamla katten mozart

Kommentera

