gammal hederlig service

Idag har jag fått service – riktigt äkta sådan. Jag är ingen storshoppare men jag brukar roa mig med att surfa runt på en massa nätsidor och drömma lite och sen har jag tio olika fönster uppe med saker som jag vill ha och så kraschar datorn och inte saknar jag det som jag inte beställde. Men nu hittade jag en topp som jag blev väldigt förtjust i. Tror jag, har inte sett den på riktigt utan bara på bild. Letade runt lite men hittade inte rätt färg, men så fanns den i en butik i Karleby. Det ligger en bra bit härifrån. Jag ringde dit och blev så trevligt bemött att jag blev alldeles paff. Tänk att man är så ovan vid vänlig och fin service att man blir förvånad. Toppen är på väg till mig med posten, jag fick stylingtips och råd på köpet och passar den inte så var det bara att returnera. Webshop deluxe. Om jag bara visste vad som fanns i den fysiska butiken så skulle jag handla alla mina kläder där från och med nu. Eller kanske ta en tur till Karleby. Det är ju ändå bara 485 km dit.

Sköna Clara heter butiken. Handla där!

3 comments

  1. Äh, 49 mil är väl ingenting….? 😉 😉
    Och du har så rätt. Bra service är tyvärr så ovanligt att den chockerar oss idag… Konstigt egentligen.

  2. Men hej bara… nu blev jag nästan lite paff här! Min stad och min favoritbutik:) På riktigt. Och jag förstår att du fick bra service, hon är känd för det:)

Kommentera

