att vara full av endorfiner

Nu stal jag rubrikstilen från goa Emma, men jag var bara tvungen. Jag har haft en fantastisk dag och det är som sockerdricka i armar och ben. Idag var det fotografering för Sprout och det gick SÅ bra. En fotograf som bara förstod direkt vad jag ville ha, trots att jag svamlade och viftade med händerna och använde icke specifika instruktioner. Sju underbara barn som bjöd på sig själva, spexade, hackade tomater, fällde löktårar och bakade morotsbullar. En styck kockmössa (enda som fanns i butiken) som gick från barn till barn, grönsaksjonglering och det mest underbara kök man kan tänka sig. Puh. Nu börjar det bli på riktigt, den här idén som fick fäste i huvudet i höstas. Det är ganska fantastiskt.

Nu ska jag vanka av och an och vänta på att bilderna ska dimpa ner i inboxen så att jag kan komma vidare med allt material som måste produceras.

På coachens veckoprogram står det ”hård vecka”. Kanske just vad som behövs för att jämna ut sockerdrickan. Backintervaller ikväll, som vanligt läskigt och jagvillstannahemma innan jag börjar och förhoppningsvis vadsköntattjaggjordedet efteråt.

På fredag åker vi på sportlov. Det, mina vänner, ska bli väldigt skönt. Jag har beställt sol. Ganska mycket sol.

 

 

får man inte såna där ”tidigt 90-talsvibbar” av den här??

2 comments

Kommentera

