det brinner!

Titta här!

Som vanligt blir mina bilder inte sådär fina som hos andra bloggare, men ni förstår ändå. Brasan är färdig! Lite fix kvar vid golvet, och sen ska utrymmet till vänster fyllas med ved, men den funkar, den värmer och det är inte längre rökbastu i vardagsrummet. Me like. Jag tänker nog ha kontoret i soffan från och med nu, så kan man jobba med mys-utsikt.

Eftersom jag hoppar på nästan vilken utmaning som helst (men sällan fullföljer en enda) så tyckte jag att 30 min yoga om dan kunde vara fiffigt. Började igår, det gick men var knakigt och stelt. Idag var jag på min vanliga infrayoga-klass och det var bra. Riktigt bra. Hon valde alla de där som jag gillar, inklusive ”slappna-av-med-ryggen-på-en-avlång-kudde” på slutet. Två minuter i det läget och jag somnar. På schemat står också motpolen till yoga, dvs intervaller. Närmare bestämt 3 x 2000 meter. Det ser jag inte fram emot, men jag litar på att de gör nytta. Har inte bestämt om jag ska köra dem på löpband eller ute, men löpband är ju så otroligt deprimerande. Det är bara så moddigt ute, kanske fegar jag och kör inne idag.

Idag har jag fått hjälp att fixa mina nya mailadresser och att registrera mina domännamn. Små tassande steg mot att driva eget, det är inte alls oävet! Lär mig nya saker varje dag, det var längesen …

 

 

4 comments

  1. Hoppas det går bra, oavsett vad du bestämmer dig för.
    Fördelen med intervaller på löpband, tycker jag är att det är lätt att hålla ETT JÄMNT TEMPO. 🙂

    1. Det gick långt över förväntan – inlägg kommer! Jepp, jämnt tempo är lättare, det enda är att man hamnar längre å längre bak på bandet ju tröttare man blir …

Kommentera

