jag fryser

Nu har regnet nått ända in i själen. Man vaknar till regn, man äter lunch till regn och man somnar till regn (enda gången det är mysigt). Det är mörktmörktmörkt och idag har det varit kallt också. Just sådär retligt över 1 grad, så att det säkert INTE ska börja snöa.

Jag kan alla restresor utantill. För kallt i Egypten, för turistigt vid Röda Havet, för kallt på Kanarisarna, för långt till Thailand, för dyrt till allting annat. Suck. Jag står inte ut här längre.

Idag kunde jag inte ens springa för att jag var så stelfrusen. Fortsätter att julstäda köket och så fick jag äntligen färdigt julkorten.

En ganska så meningslös dag. Fast, jag fick iallafall tag på en julklapp till herr M. Han måste tycka om den. Det har jag bestämt.

 

Kommentera

