mina egna PT

Mina egna Personliga Tomtenissar gladde oss på Tuffa LuciaTisdag med lyktor, nybakade lussekatter och glögg. Alldeles själv klarade de av att sätta upp allt i skogen och så väntade de på oss när vi kom ångandes mot vår styrketräning. En lussekattsglöggpaus satt ganska fint – fröken M meddelade att hon tyckte bättre om den pausen än den sedvanliga muskelträningen – men hon fick minsann känna på skakiga muskler också, en liten stund senare …

Tack till alla som kom idag, det blev ett kortare pass än vanligt men jag hoppas att lussefirandet uppvägde den saken.

Ett speciellt tack till de små Personliga Tomtenissar som ju bor i mitt hus året runt. Jag är världens stoltaste mamma.

 

 

 

Kommentera

