jogg inne?

Dagens plan var att jobba undan på förmiddagen, ta en rejäl jogg kring lunch för att få lite dagsljus och sen fortsätta beta av actionlistan. Åkte till posten för att hämta mina nya skor som precis kommit – men paketet låg gömt någonstans under 300 andra och jag ombads återkomma. Det blåser halv storm ute och det känns inte sådär superkul att ge sig ut. Kom på att jag faktiskt har ett presentkort till lokala gymmet liggande – jag fick tredjepris i lokala milloppet i maj (det gäller att anmäla sig i den klass som har minst deltagare ….) så det är kanske nu man ska ställa sig på löpbandet? Det får bli det. Med bra musik i öronen och förhoppningsvis något att fästa blicken på, så ska man väl klara det också.

Imorgon ger vi oss ut på den sedvanliga lördagsjoggen – följ gärna med! Vi startar klockan 10 så får väder och dagsform styra.

Jag som inte skulle önska några julklappar, har redan en liten lista. Hittade den här fiffiga produkten, en damask! Skönt att slippa snö och slask som kryper ner i skorna. Gissar att det finns i många olika utföranden, om någon har tips om vilka som är bäst så hör av er!

Montbell Stretch Gaiter

Kommentera

