vårtecken?

Nu är jag anmäld till Prag halvmarathon 2012. 31 mars ska man alltså vara i form. Jag har aldrig varit i Prag (skäms på mig) – så det är ju en perfekt anledning. Förena nöje med nöje, liksom. Det är bra att ha något inbokat tidigt under säsongen så håller man träningen igång under vintern.

Ikväll blir det en timmes träning, men om det fortsätter blåsa så tror jag att det får bli motionscykel och lite muskelträning. Det finns ett gym där store Bengt tränar judo, det är sannerligen inte något fancy ställe utan snarare så rufft det kan bli. Killarna är starka på riktigt, om man säger så. Normalt sett brukar jag vara enda tjejen. Det är lite nervöst faktiskt. Tänk om man tappar något eller tar fel maskin.

Ungefär såhär starka

One comment

Kommentera

